Az egész ott kezdődött, hogy a Kedvesem egyszer megkérdezte, hogy milyen konyhát próbálnék ki... lassan közeledtünk az egy éves évfordulónkhoz, így volt bennem némi félsz, hogy egy ilyen étterembe akar elvinni... :)

Így rávágtam, hogy karibi. Egyrészt nagyon szimpatikus konyha, mert fűszeresen, ízekkel teli főznek, másrészt még nem nagyon ettem ilyet.

Végül nem étteremben kötöttünk ki, hanem a Gastropolis főzőiskolában. Nagyon emlékezetes élmény kerekedett belőle, mert édes kettesben voltunk, már ha a séfet nem számolom, akivel három receptet készítettünk el.

Az egyiket, mely a kedvencem a hármasból, meg szeretném osztani Veletek. Azóta már teszteltem a Super Bowl hétvégén is, ez volt a "meleg előétel". A srácoknak is nagyon ízlett, így Ti se hagyjátok ki!!

Shopping list:

  • 0,5 kg csirkeszárny
  • 2 szál újhagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 ujjnyi gyömbér
  • 2 ek nádcukor
  • 1 ek szójaszósz
  • 0,5 dl olaj
  • mozsárba: fahéj, szegfűbors, szerecsendió, feketebors, kakukkfű, kömény, chili

 

A csirkeszárnyakat jó alaposan megmostuk, majd sóval bedörzsöltük. A szósz hozzávalóit egy turmixgépbe hajigáltam és jó alaposan pépesítettem. A fűszerek egy mozsárba kerültek ahol finomra dolgoztam őket, és ezek után bekerültek a turmixgépbe. Összekevertem majd egy tálba öntöttem az egészet. A csirkeszárnyakat beleforgattuk és egy tűzálló tálba tettük. Lefedtem alufóliával és 200 fokra előmelegített sütőbe kerültek, 40 percre.

img_5289.JPG

Amíg ez sült mi a többi finomsággal voltunk elfoglalva...

40 perc után le lehet venni a tetejét és még 10 percig lehet grillezni.

Ennyi! Ilyen egyszerű!

Köretnek mi kókuszos - guavás rizst csináltunk mellé, de lehet önmagában is fogyasztani. Lenyaljátok mint a 10 ujjatokat utána, az egészen biztos!! :)

Az élményért pedig külön köszönet a Szerelmemnek és a Gastro-polisnak!! :)

Jó étvágyat!

30e05813-fa20-49a6-a500-800df8391e5b.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr108407992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása