Mézdinnye leves

 2014.07.18. 19:30

A nyári hűségben jól esik egy gyors, gyümölcsös, hideg leves. 

Nem kell hozzá sok más, csak egy dinnye! :) 

Shopping list:

  • 1 mézdinnye
  • 2,5 dl tejszín
  • kevés tej
  • kevés porcukor
  • menta

 

Mivel csak egy főre csináltam, így egy kis mézdinnye bőven elég volt. Félbe vágtam, a magok repültek, egy kanállal kivájtam a gyümölcs húsát. A mixerbe tettem, ráöntöttem a tejszínt, kb 1 deci tejet, kevés porcukrot és menta levelet.

Jól összeturmixoltam és behűtöttem. Amikor kivájtam a dinnyét akkor egy kis sávot hagytam, így ebben tökéletesen lehet tálalni a levest.

IMG_2976.JPG

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr476522307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása