Te jó ég de rég posztoltam... Nos, jóvá téve a hibát egy mennyei csodát csináltam ma.

Egy nagyon kedves kolléganőm az édességek koronázatlan királynője. Nála láttam ezt a receptet is, csak neki nincs tutti Oreo beszerző helye, nekem meg van. Bibibííí... :))

Szóval, ha édesség után vágytok ide nézzetek be: Bonnie Konyhája

Shopping list:

oreo.JPG

 

  • 2 doboz Oreo keksz
  • 5 dkg vaj
  • 1 adag kávé
  • 250 gr Mascarpone
  • 5 dl tejszín
  • 2 tábla fehércsoki
  • áfonya
  • 1 ek víz
  • 1 ek barna cukor

 

Az Oreo kekszet szépen szétválasztottam és kikapartam a krémet. A krém ment a felaprított fehércsoki mellé. A keksz pedig külön, majd a mozsárba ahol összetörtem. Elkevertem a felolvasztott vajjal és a kávéval. A tepsi aljára szépen elegyengettem. 

Gőz fölött elkevertem a fehér csokit és az Oreo krémet. Hagytam kicsit hűlni majd bekevertem a mascarponet is. A tejszínt egy csipetnyi sóval felvertem és ezt is hozzá kevertem a krémhez. Ráöntöttem a kekszes alapra és elsimítottam.

Az áfonyát nem mértem le, de egy kb 25 dkg minimum volt... átmostam és egy-egy evőkanál cukor és víz társaságában kicsit alárottyantottam a tűzhelyen. Ekkor a süti alapja már jó 6-7 órája hűtőben lehetett. Kihűlt az áfonyás szósz és ráöntöttem a krém tetejére. 

Ha kivesszük a formából akkor óvatosan kell bánni vele.

Jó étvágyat! :)

áfonyáscsoda.JPG

 

Ja... és ha már Oreo... a tavalyi Super Bowlon az egyik kedvenc reklámomat ők csinálták:

cream vs. cookie

 

Címkék: kávé tejszín mascarpone keksz áfonya vaj fehércsoki oreo keksztorta Super Bowl Bonnie Konyhája

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr246695359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása