img_4598.JPG

Múlt héten elvonultunk csapatot építeni. A szokásos csapatépítős tevékenységeken túl volt főzőverseny is. A szakmai zsűrit Bede Róbert a nem szakmait pedig Szőke András képviselte. Remek kis este volt, móka, kacagás és remek ételek. A területünkön van még pár ínyenc, így kemény csata volt. 

Az alábbi spanyolos csirke készült a mi bográcsunkban, a receptet ma újra főztem, kicsit a saját szám íze alapján.

Shopping list:

  • 4 csirkecomb
  • 2 fej fokhagyma
  • 1 csokor petrezselyem
  • kakukkfő
  • rozmaring
  • babérlevél
  • kapor
  • bors
  • kb 2-3 dl bor

 

A csirkét előkészítettem, megmostam és ketté törtem. Besóztam, majd egy serpenyőben olívaolajat hevítettem, a csirkének mind a két részét átsütöttem. A két fej fokhagymát szétszedtem gerezdekre, a héját nem pucoltam le, hanem így dobtam be a csirke mellé. Felöntöttem borral, kb. a csirke háromnegyedéig. Hagytam puhulni, az ízek pedig zseniálisan összeállnak. Daráltam bele egy kevéske borsot is. 

img_4595.JPG

A zöldfűszereket felaprítottam és amikor a csirke megpuhult rászórtam és átkevertem. A szaftot el kellett volna forralni, hogy még intenzívebbek legyenek az ízek, de mivel a kedvesem a szaftos ételeket szereti, így most maradt.

Tálalni rizst ajánlok mellé, ez még a kondihoz is tökéletes :))

Buen apetito! :)

Ja, és egy kép az említett szakáccsal, megtiszteltetés volt (kolléga photobombája a háttérben :D ):

img_4548.JPG

Címkék: olívaolaj bors fehérbor csirkecomb kakukkfű rozmaring babérlevél petrezselyem

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr617507012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása