Egy jól indult hétvége után megint én voltam a soros, hogy megcsináljam a vasárnapi ebédet. Alapanyagnak elém lett téve 4 db csirkecomb. A hűtő áttúrása után találtam még ezt-azt amit fel tudtam használni. 

Shopping list:

  • 4 csirkecomb
  • 2 fej lilahagyma /közepes/
  • sütőtök
  • dió
  • szőlőmagolaj
  • bors
  • balzsamecet
  • rozmaring
  • 2 fej gomba

A csirkecombot megmostam, sóztam és borsoztam. Találtam egy tálat, ami lehetett volna nagyobb is, mert így nem tudtam olyan sok tököt beletenni. Megforgattam olajban és a feldarabolt lilahagymával és tökkel együtt bedobtam a sütőbe. A bőrös oldal volt felfelé.

A sütő 200 fokra volt előmelegítve. Első körben kb fél órát sült, majd meglocsoltam a balzsamecettel és megszórtam a dióval, rozmaring ágakkal és a feldarabolt 2 gombával együtt. Így további fél órát sült, szintén bőrrel felfelé. 

Köretnek krumplipüré készült ami a hús alatti szafttal meglocsolva isteni volt.

Egyszerű, és viszonylag gyors vasárnapi ebéd.

csirketökkel.jpg

csirketökkel2.jpg

Címkék: dió sütőtök balzsamecet bors csirkecomb rozmaring lilahagyma szőlőmagolaj

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr576906333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása