Rákos pad thai

 2014.11.16. 18:28

A blog facebook oldala elérte a 100 likeot. Ezt stílszerűen kellett megünnepelni. A casserolehoz használt rák egy kis részét félre tettem és csináltam egy rákos pad thait. Imádom ezt a kis koktélrákot, csak kár, hogy kis hazánkban horror áron lehet kapni őket és minden más tengeri finomságot.

Shopping list:

  • 10 dkg koktélrák
  • 4 újhagyma
  • 2 tojás
  • pirított mogyoró
  • spagetti 
  • 2 ek chilliszósz
  • 1 ek halszósz
  • 1 lime leve
  • 1 ek barnacukor
  • 1 ek szójaszósz

A spagettit két főre megfőztem sós vízben. A csomagoláson lévő utasításokat célszerű követni.

A szósz összetevőit jó alaposan elkevertem.

Egy serpenyőben olajat hevítettem majd beleszórtam a rákot és a felkarikázott újhagymát. Szolid kevergetés mellett kb 2 percig pirítottam. Ime a kis rózsaszín szépségek:

unnamed.jpg

Félre kotortam majd újra egy kis olajata hevítettem. A két tojást kis sóval felvertem majd beleöntöttem a tepsibe. Kevergettem, hogy ne álljon össze, hanem kis darabos legyen. Amikor megsült belekevertem a tésztát, rákot és hagymát, majd elkevertem a szósszal. Ezt még sütöttem 3 percig.

A tésztát tálalás előtt kis petrezselyemmel és pirított földimogyóróval szórtam meg. Lime szeletekkel még jobban fel lehet dobni.

 

Címkék: rák tojás szójaszósz halszósz újhagyma lime chilliszósz koktélrák földimogyoró barna cukor pad thai spagetti tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr866907311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása