"Pina Colada" kicsit máshogy...

 2014.07.18. 16:07

Valamelyik pihent napomon született meg az ötlet, hogy Pina Coladat kicsit átértelmezve, csináljak egy ebédet.

Na itt persze nem arra kell gondolni, hogy léböjt kúrával betoltam egy liter koktélt. :)

A gondolatot tettek követték és bevásároltam.

Shopping list

  • 0,7 kg csirkemell
  • 2 konzerv kókusztej
  • 1 konzerv ananász (nem volt gyümölcs)
  • kis só és bors
  • kókuszolaj
  • 5 cent rum

A csirkemellet megpucoltam és felaprítottam. Kókuszolajat elkezdtem hevíteni a serpenyőben és elősütöttem a csirkét, sóztam, borsoztam. 

Amikor már kapott egy kis színt akkor rákerült a kókusztej és a feldarabolt ananázs.

Rottyantottam rajta egyet, majd belekerült 5 cent rum.

Ennyi, az édes ízek kedvelőinek ajánlott csak! :)

Jó étvágyat! :)

Címkék: bors csirkemell kókusztej ananász rum pina colada kókuszolaj

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr16282667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása