Az egyik kedvencem... :))

 2014.02.23. 19:17

Az egyik kedvencem, amit nem csak csirkével, hanem tarjával is csinálok, de most nézzük mi is ez:

Mézes-mustáros csirke, vörösáfonyás barna rízzsel.

Egyszerű, finom, pikáns. :)

  • kb 15-20 dkg csirkemell
  • 4 tk dijoni mustár
  • tabasco
  • 1 ek méz
  • gyömbér 
  • kókustej

Holnap erős nap lesz, így most csirkéhez nyúltam. Beztam mind a két oldalát. Közben a serpenyőbe löttyintettem egy kis olivaolajat, és beledobtam a csirkét. Hagytam, hogy kapjon egy kis pírt majd fordítottam. 

IMG_2345.JPG

 

4 teáskanál dijoni mustár került rá, ez önmagában pikáns, de hogy fokozzam a hangulatot és az ízeket egy kis tabasco is került bele. Jött a másik alap összetevő: egy evőkanál méz és reszeltem rá egy kis gyömbért is.

Megforgattam és hagytam egy kicsit. Majd fogtam a kókusztejet és ráborítottam azt is. Szépen elkevertem az egész katyvaszt. Hagyatam, hogy összerotyogjanak az ízek. 

IMG_2346.JPG

Közben elkészült a rízs is.

A pénteki edzésnap menüje el is készült... mennyei. :)

Jó étvágyat!! :)

 

 

 

Címkék: méz gyömbér csirkemell kókusztej rízs tabasco vörösáfonya dijoni mustár mézes mustáros csirke vörösáfonyás rízs

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr935824744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása