Holnapi naptól kicsit jobban figyelek az edzést támogató táplálkozásra. Persze nem fogok csak csirkét csirkével enni :)

Ezért ma pulykát csináltam. :)

Kb. fél kiló pulykamellett szépen megpucoltam és egy késsel zsebet vágtam bele. Megtöltöttem aszalt szilvával és cérnával betekertem, hogy ne essen szét. Megsóztam és szárnyas fűszersóval bedörzsöltem.

IMG_2320.JPG

Szőlőmag olajjal belötyköltem a tepsi alját és betettem a húst. Fóliával letakartam és kb 40 percig sütöttem. A felénél levettem a fóliát.

Köretnek a rízs mellé csináltam egy kis extrát is.

A serpenyőbe beledobtam pár szem aszalt szilvát, vörösáfonyát és mazsolát. Nyakon öntöttem kókusztejjel. Reszeltem bele egy kis gyömbért és megszórtam fahéjjal. Hagytam, hogy rottyanjon, kis lángon kb 10 percig.

fotó.JPG

Hozzávalók a húshoz:

  • 50 dkg pulykamell
  • aszalt szilva
  • bors
  • fűszersó
  • szőlőmag olaj

a szószhoz:

  • aszalt szilva
  • vörösáfonya
  • mazsola
  • kókusztej
  • gyömbér
  • fahéj

Miért is jó ez a recept azt leszámítva, hogy finom?

Energiát ad az edzéshez, sok benne a fehérje és zsírszegény.

Jó étvágyat! :)

Címkék: mazsola bors gyömbér aszalt szilva pulykamell kókusztej fahéj fűszersó vörösáfonya szőlőmag olaj

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr885817693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása