Bajnokok reggelije

 2014.01.26. 19:20

Szeptember eleje óta lelkesen járok konditerembe. Lassan fél év elteltével kezd látszani is valami, de ehhez kell a megfelelő fehérje bevitel is.

Ha nem is a tökéletes kombináció, de nekem ez a bajnokok reggelije. :)

Sonka és tükörtojás. 

Pofon egyszerű kaja, csempészünk bele egy kis plusz fűszert és már meg is van a kiadós reggeli.

Fogok egy serpenyőt, löttyintek bele egy kis olajat s ha felhevült mehet bele a sonka. Az egyik oldalát megsütöm és fordítok. Miután elkezd sülni a másik oldal is beleütöm a négy tojást. Sózom, borsozom és megszórom oreganóval. 

Lefedem és kis lángon hagyom pár percig. A tojást természetesen mindenki a saját íze szerint alakíthatja. Én szeretem ha folyik és akkor is ha nem. Vágtam rá egy kis metélőhagymát és már lehet is tálalni.

IMG_2217.JPG

A bajnoki aktivitás fokozására csináltam mellé egy jó kis banán turmixot is. :) 

Mi kellett hozzá?:

  • 5 szelet sonka
  • 4 tojás
  • só, bors
  • oregano
  • metélőhagyma

Címkék: sonka bors tükörtojás oregano metélőhagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr585783816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása