Házi torma... Helló Húsvét!!

 2014.04.20. 17:59

Húsvét vasárnap. A sonka mellé elengedhetetlen a jó kis torma.

A boltit itt sem szeretem, mert egyrészt televan minden sz****al, másrészt az íze sem az igazi.

Kis munkával elkészíthetjük a saját házi tormánkat! 

Vigyázat, sokat fogunk sírni!!! :)

Két torma elegendő lesz. Ezt először megpucoltam majd megreszeltem.

Az első trükk itt jött. Vizet forraltam a tűzhelyen és e fölött "áthajolva" reszeltem meg, ja és még az elszívót is bekapcsoltam biztos ami biztos. :) Így el tudjuk kerülni a fent említett bőgést... :)

A lereszelt tormát bekanalaztam egy befőttes üvegbe, került rá három evőkanál 20%-os ecet és 6 evőkanál hús alaplé, majd amikor megfőtt a sonka akkor onnan is két kanál sonkalé. Itt amúgy lehet rá kanalazni még egy-két kanállal, az a lényeg, hogy ne legyen száraz a torma. 

Befőttesüvegbe, és be a hűtőbe. Még érnie kell, de ma reggel már kellően betekerte az agyunkat. 

(a torma szombaton készült, csak a poszt született ma... :) )

Címkék: húsvét ecet alaplé torma sonkalé

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr806052830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása