Az avokádókrém sokaknak vélhetően egy rutinművelet, amit kiráznak a kisujjból.

Nos...én most csináltam első alkalommal...

Az ebédhez sörtésztában sült csirkemell készült. S hogy ne legyen unalmas, hogy mindig főtt rizs kerül a csibe mellé így kisütöttem pogácsának.

Lássuk!

 

Avokádókrém:

  • 2 avokádó
  • só, bors
  • citromlé
  • chili
  • tabasco
  • 2 fokhagyma

IMG_2336.JPG

Fogtam két avokádót. Vasárnap este vettem őket amikor összeállt a menü a hétre, így szerda estére megpuhultak. Körbe vágtam a magot majd szétválasztottam. A mag repült a kukába az értékes húsát pedig egy kiskanállal kikanalaztam. Került rá , bors, és egy kis citrom leve. Majd jó alaposan összenyomtam egy villával. Három kis fokhagymát összetörtem és belekevertem. Nekem nagyon ízlett így is, de nektek két fokhagymát javasolnék. :))

Került bele egy kis chili és tabasco is. Jó alaposan összedolgoztam, korrigáltam a són és bekerült a hűtőbe.

Reggelire fogyasztottam rozskenyéren, 

Sörtésztában sült csirke

  • kb 15-20 dkg csirkemell
  • kb 6 dkg liszt
  • tojás
  • só, bors
  • kevéske jófajta ír Guinness :)

A csirke nekem már előkészített volt, de előzetesen már természetesen eltávolítottam a nem oda illő dolgokat. :)

Egy kis tálba öntöttem a lisztet, megsóztam, borsoztam és ráütöttem a tojást. Elkevertem. Kinyitottam a Guinnesst, öntöttem egy pohárba, mert ugye meg kell kóstolni, hogy jó-e. Jó volt! :)

Elkevertem. A serpenyőbe került egy kis szőlőmagolaj majd amikor kellően felhevült kisütöttem a csirkét. 

Párhuzamosan elkezdtem a köretet (közben tovább lehet kortyolgatni a sört, kárba ne vesszen! :) )

  • kb fél bögre barna rizs
  • egy nagyobb darab lereszelt sárgarépa
  • fél lilahagyma 
  • tojás
  • só, bors
  • petrezselyem

Kb fél bögrényi barna rizst összekevertem a lereszelt sárgarépával és hagymával. Megztam és borsoztam, rászórtam a felaprított petrezselymet, majd ráütöttem a tojást. Kis pogácsákat csináltam és finoman ezek is mentek egy másik serpenyőbe. Lassú tűzön ment az egész egy fedő alatt. Az első oldalt hagytam sokáig, így szétesés nélkül meg lehet fordítani. Mivel nem nagy lángon ment így nem égett szét, de némi színt persze kapott.

IMG_2338.JPG

Enjoy!! :) Bon appetit!

IMG_2343.JPG

Címkék: tojás fokhagyma bors csirkemell sárgarépa lilahagyma citromlé liszt chilli petrezselyem avokádó tabasco Guinness

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroland.blog.hu/api/trackback/id/tr905824781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása